Wójt Gminy Milejczyce zawiadmia, że w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego ZPIN.271.14.3.2018 dotyczącego – „Zakupu i dostawy sprzętu TIK oraz wyposażenia szkolnych pracowni dla Szkoły Podstawowej w Milejczycach w ramach projektu pn.: „Innowacyjna Edukacja w Szkole Podstawowej w Milejczycach” nr umowy o dofinansowanie UDA-RPPD.03.01.02-20-0222/16-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, nr konkursu RPPD.03.01.02.- IZ.00-20-001/16 w ramach Osi priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych” wybrano ofertę do części 2 - Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych, 13p Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław – wartość przedmiotu zamówienia brutto – 5 289,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt dziewięć zł 00/100).
Uzasadnienie wyboru oferty: najniższa cena, gwarancja – 60 miesięcy, czas reakcji serwisu – 24 godziny.
W postępowaniu złożono także inne oferty do części 2: Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa - część 1 – 5 945,82 (słownie: pięć tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć zł 82/100).
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (pdf, 126 kb)